Двигун дизельний Vitals DE 10.0ke
Доставка
Оплата
Характеристики
Опис
Характеристики на Двигун дизельний Vitals DE 10.0ke
Тип двигуна | 4-тактний одноциліндровий |
Потужність двигуна, к.с. | 10,0 |
Робочий обсяг двигуна, куб. см | 418 |
Діаметр циліндра/ход поршня, мм | 86 / 72 |
Система охолодження | повітряна примусова |
Система запуску | ручний/яскальний стартер |
Витрата палива, г/кВт·год | 275 |
Місткість паливного бака, л | 5,5 |
Об'єм оливи в картері двигуна, л | 1,65 |
Тип хвостовика вала | шпонкове з'єднання |
Діаметр хвостовика вала, мм | 25,4 |
Довжина хвостовика вала, мм | 72,2 |
Довжина/ширина виїмки під шпону, мм | 61,9 / 6,3 |
Повітряний фільтр з оливною ванною | + |
Габарити паковання, мм | 495х470х540 |
Маса нетто/брутто, кг | 50,0 / 52,0 |
Опис двигуна дизельного Vitals DE 10.0ke
Дизельні двигуни внутрішнього згоряння Vitals DE 10.0ke є універсальними одноциліндровими чотиритактними двигунами з повітряним охолодженням загального призначення.
Двигуни Vitals DE 10.0ke потужністю 10 к. с., робочим об'ємом 418 куб. см і шліцьовою сполучною частиною валу застосовуються як автономні силові агрегати для широкого спектра техніки, обладнання, верстатів і транспортних механізмів. Ці двигуни використовуються там, де необхідна висока потужність, надійність і невибагливість в експлуатації, у складі: мініелектростанцій; у сільськогосподарській техніці — мотоблоках, мотокультиваторах, косилках, самохідних шасі, іригаційних та зрошувальних системах та ін.; у будівельному обладнанні — у віброплитах, вібротрамбуках, бетономішалках, компресорах, насосах і помах. Також двигуни DE 10.0ke можна використовувати в транспортних засобах, зокрема для водного транспорту — човнів, катерів і невеликих яхт.
Для запуску дизельних двигунів DE 10.0ke використовуються ручної й електричної стартери. Двигуни обладнані декомпресійним клапаном, що неабияк полегшує запуск у будь-яку пору року. Щоб уникнути травм у процесі роботи, у двигунах DE 10.0ke передбачений аварійний вимикач для зупинки двигуна в разі небезпеки. Для полегшення доступу з різних сторін картера передбачені дві горловини для заливання оливи з пробками-щупами.