Двигун дизельний з електростартером 178FE ТАТА (з виходом вала під конус) 6 к. с.

Двигун дизельний з електростартером 178FE ТАТА (з виходом вала під конус) 6 к. с.

Двигун дизельний з електростартером 178FE ТАТА (з виходом вала під конус) 6 к. с. від компанії Агромотор - фото 1
13 500 ₴
В наявності

Доставка

Детальніше про доставку

Оплата

Характеристики

Код товару
43135
Тип двигателя
Дизельный

Опис

Дизельний двигун з електростартером 178FE (з виходом валу під конус) — модель, яка полюбилася багатьом користувачам за свою надійність, функціональність і продуктивність. Цей двигун має середню потужність, водночас має високу якість збирання.

Електростартер у комплектації дає змогу заводити цей прилад різними способами. Ця характеристика робить його зручнішим, ніж інші моделі, обладнані тільки ручним типом старту.

Застосування

Цей агрегат застосовується на різних видах техніки, як-от мотоблоки, електрогенератори, культиватори, мотопомпи. Він широко використовується фермерами для робіт, як-от окучування, копання землі. Крім того, цей мотор чудово себе зарекомендував у будівельних, ремонтних роботах і навіть у промислових цілях.

Принцип роботи

Цей прилад — представник класу дизельних двигунів, одноциліндровий чотиритактний. Такий тип моторів поширений у світовій практиці, він зарекомендував себе надійним і доступним для споживачів.

Один циліндр говорить про порівняно простоту конструкції. Він має середню вагу, не найлегший, але й не найважчий. Дизельне паливо часто дешевше за бензин, що сприятливо позначається на експлуатаційних витратах.

Цей пристрій не вибагливо в техобслугуванні, ламається рідко, має довгий робочий ресурс. Хоча його покупка обійдеться трохи дорожче від бензинового. Він має за що оплатити. Споживання пального — приблизно на третину менше, ніж в аналогів, що працюють на бензині. «Дізель, що надає» поступово став міфом минулого часу. Сучасні технології дали змогу домогтися того, що ці мотори екологічні та викидають мінімум шкідливих речовин в атмосферу.

Чотири такти (або циклу) роботи двигуна роблять його тихішим, він створює не таку велику кількість вібрацій, як двотактні моделі. Також він довговічніший, ніж двотактники.

Переваги

Великий робочий ресурс. Цей агрегат довговічніший, ніж бензиновий.

високий ККД; високий крутний момент на низьких обертах;

витрата палива дуже економна, користувачі не витрачають величезні гроші на те, щоб заправити цей апарат;

тиха робота, «комфортна для вуха» користувача;

надійність конструкції, якісне збирання;

пристрій працює навіть у несприятливих умовах запиленості, морозної погоди;

працюючи тривалий час без зупинки, цей двигун не перегрівається, підтримує оптимальну температуру.

  •